Wymiana żarówek
Zestawienie wykorzystywanych do wymiany źródeł światła: żarówek świateł długich H7, mijania H7, pozycyjnych P21/5W, xenonowego D15, D2R, D2S, stopu P21/5W, przeciwmgielnych tylnich P21W i przednich H11, świateł cofania P21W, żarówek kierunkowskazów przednich P21W, bocznych W5W i tylnich P21W, tablicy rejestracyjnej W5W, żarówek kabiny, schowków, kufra, kokpitu, wskaźników i kontrolek.
Często mamy do czynienia z autami w których Klienci usiłowali samodzielnie wymieniać przepalone żarówki świateł długich lub mijania myśląc, że będzie to błahostka dopóki nie zaczęli rzeczywiście tego robić. Otwarcie maski w tym przypadku na pewno nie stanowi problemu, natomiast już wsunięcie dłoni do miejsca gdzie znajduje się nasz problem staje się irytujące. Od dłuższego czasu obserwujemy, że nowe rozwiązania nie sprzyjają szybkiej wymianie i wymagają doświadczenia, gdyż przestrzeń pomiędzy silnikiem a reflektorami jest przepełniona dozbrojeniem silnika, które w razie konieczności musi być zdemontowane czasami razem z lampami.
Bardzo istotną czynnością po wymianie, którą można zrobić tylko w serwisie jest prawidłowe ustawienie reflektorów zgodne ze standardami.
Także kolejne rodzaje żarówek kokpitu, kontrolek itd. nie są łatwe do wymiany i wymagają doświadczenia serwisowego.
W samochodach wyposażonych w xenony mogą zarówno przepalić się żarówki jak i ulega uszkodzeniu elektronika, należy się upewnić diagnozując układ aby naprawa była skuteczna.
Często mamy do czynienia z zapytaniami Klientów z jakiego powodu w ich autach, częściej niż w autach znajomych wypalają się źródła światła. Jest to faktycznie prawdopodobne i zależy od: jakości zamontowanego źródła, od stanu instalacji i kostek łączeniowych, od skoków napięć w instalacji i przede wszystkim od długotrwałego jeżdżenia z włączonymi światłami.
W przypadkach wyjątkowych zawsze można przyjechać – będziemy do Państwa dyspozycji.